Treceți la conținutul principal

12 mai, 2014 , ( filă de jurnal)

Sînt în parcul de lîngă Poarta Schei, m-am adăpostit de ploaie pe o bancă.
Azi am vrut să urc în pădure și să uit să mă mai întorc pînă seara tîrziu, dar  vremea n-a ținut cu mine.
Mă simt foarte bine aici . Nu-mi mai trebuie nimic. Nu mă mai gîndesc la nimic. Timpul parcă s-a oprit în loc. În fundal, se aud cîntînd viori...
Din cînd în cînd , trec pe lîngă mine , cu pași repezi , bărbați, femei, fiecare purtînd cu sine cîte o poveste. într-o clipă ,  reușesc să deslușesc cîte ceva din fiecare.
La cîțiva metri distanță de mine, doi îndrăgostiți .  zîmbesc. suspin. oftez.
Îmi e dor de momentele acelea nebune ale adolescenței mele în care tînjeam după iubire.  Nu m-am schimbat prea mult nici în privința asta, e drept. în adîncul sufletului deși sînt înconjurată de oameni, eu mă simt tot mai singură , pierdută în mulțime, rătăcită. Nu-mi găsesc rostul în viață. și încă mai tînjesc după iubirea aceea pură la care am visat dintotdeauna .
Eminescu o fi de vină... " cobori in jos , luceafăr blînd, alunecînd pe-o rază, pătrunde-n casă si in gînd, si viața-mi luminează!"...
De nicăieri, mi-a aterizat ceva in cap. mă uit in jur, nimeni. Îmi ridic ochii din caiet. E ciudată revenirea la realitate.
Plouă incontinuu...
 uneori oamenii au nevoie să simtă că sînt importanți pentru cineva, eu pentru cine contez oare-n lumea asta?
Ploaia s-a oprit. Îmi iau ghiozdanul și mă ridic de-aici. Tăndălesc  nebună prin oraș.  înot într-o mare de suflete. Îți caut privirea in mii de oameni . Te caut. Aproape că mi-am pierdut orice speranţă de a te mai găsi. Dar tu , ia-mă de mînă de mă vei recunoaşte. ia-mă de mînă și nu-mi mai da drumul vreodată. Dacă te-aș pierde din nou, mi-ar mai trebui încă o viață să te regăsesc.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

iluzie

  L-am revăzut pentru câteva momente prin ochii vărului său. pentru o clipă  m-am teleportat in trecut. L-am sărutat. Într-o secundă mi-au trecut prin minte imagini pe care le-am păstrat în suflet din cele mai frumoase momente ale adolescenței mele.    ”Cît de dulci pot fi iluziile, le simți amarăciunea doar cînd ești sincer cu tine !” , mi-am spus în gînd. Și  am deschis ochii - Nu era el... ”L-ai salutat pe C din partea mea?” , l-am întrebat. ”Da , mi-a zis să te salut din partea lui dacă mă întîlnesc cu tine .Altceva ...îți dai seama acum  cînd e un copil la mijloc...nu poate.”   Mi se umplură ochii de lacrimi ... dar n-am vrut să mă observe și-am schițat un zîmbet cu toată neputința mea .  ” Și el cum e, bine?”,   l-am intrebat. ”Da... e bine. ”        Aș fi vrut să mă bucur pentru el, dar n-am putut.  ”Tu ești bine?” ”Da... ” , i-am răspuns. Dar am mințit.
Le aud din nou. Aceleasi voci...  nu reusesc sa le deslusesc .devin din ce in ce mai puternice. ma poarta haotic in viitor, apoi ma arunca in trecut , ca si cum prezentul nici n-ar exista. flash-uri , amintiri, intrebari, raspunsuri , presupuneri, certitudini...  am obosit. 

Mă gîndeam

  ”Nu se intampla niciodată nimic interesant. Nimic. Oamenii erau limitați si neîncrezatori. Toti la fel. Iar eu eram nevoit să trăiesc cu aceste capete de gumă pentru restul vieții mele. Mă gîndeam. ” Charles Bukowski